مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی کشاورزی علوم دام

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی کشاورزی علوم دام

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی علوم دام

 

 

مشاوره انجام پایان نامه علوم دام در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد.مهندسی کشاورزی علوم دام یکی از رشته های کشاورزی می باشد که در این رشته محققین به بررسی عوامل موثر بر افزایش ظرفیت تولید دام و طیور، تغذیه دام و طیور، اصلاح نژاد دام و تولید دام های با ظرفیت تولید شیر و گوشت بیشتر، جیره نویسی دام و مباحثی از این قبیل می پردازند.

انجام پایان نامه علوم دامی در تمامی گرایش ها در مقطع ارشد و دکتری

رشته علوم دام دارای گرایش های تغذیه دام و نشخوارکنندگان، فیزیولوژی دام و تغذیه دام و در رشته طیور، در مقطع ارشد و دکتری گرایش تغذیه طیور و فیزیولوژی تولید مثلی طیور است.

انجام پایان نامه تغذیه دام و طیور

یکی از گرایش های مهم رشته مهندسی کشاورزی علوم دام، تغذیه دام و طیور می باشد. در این گرایش روش های تغذیه دام و طیور، انواع مکمل های خوراکی، پروبیوتیک و سین بیوتیک و عصاره های گیاهان دارویی و غیره در جیره غذایی دام و طیور روی عملکرد لاشه دام و طیور مورد بررسی قرار می گیرد. جیره نویسی و جیره مناسب برای تغذیه دام و طیور از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که صنعت لبنیات و فرآورده های گوشتی متأثر از نوع جیره دام و طیور و عملکرد دام و طیور تحت تأثیر این جیره غذایی است.

انجام پایان نامه علوم دام / فیزیولوژی دام و طیور

فیزیولوژی دام و طیور یکی از گرایش های خیلی مهم رشته مهندسی علوم دام است که به بررسی وضعیت بدن و اندام های بدن دام و طیور می پردازند تا بهترین نژادها و به صرفه ترین دام و طیور را تولید کنند که به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. در این گرایش تولید مثل دام و طیور، دستگاه گوارش دام و طیور و همچنین بیماری های دام و طیور مورد بررسی قرار می گیرند.





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.